چه به غذا خوردن نیست و در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه به غذا خوردن نیست و در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

مرحله بیماری 3 کلیه متوسط است که در آن کلیه ها هنوز هم می تواند در زندگی عمومی از بیماران با حفظ نسبتا طبیعی است. در این مرحله، یک طرح رژیم غذایی سالم می تواند درمان برای جلوگیری از وخیم تر شدن بیماری کلیه را حمایت کنند. لطفا روشن را چه به غذا خوردن برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه رژیم غذایی نیست.

یک دستورالعمل مناسب برای تمام بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه وجود دارد، بنابراین اگر بیماران می خواهم به طرح تغذیه فردی، شما باید در گزارش آزمون، شرح بیماری کلیوی بیماری kidney-support@hotmail.com هاتمیل خود را ایمیل کام. بنابراین در اینجا متخصص تغذیه می تواند به شما برخی از پیشنهادات در جزئیات را.

به طور کلی، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی باید به دور از این غذاها بمانند.

1. غذاهای فراوری شده، غذاهای آماده، غذاهای کنسرو شده، بیکن، و غیره

این غذاها بالا در نمک، که منبع اصلی سدیم است. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی، فشار خون بالا و یا احتباس آب است به احتمال زیاد رخ می دهد. در این مورد، مصرف سدیم اضافی می تواند نه تنها کلیه مالیات، بلکه بدتر فشار خون و تورم از بیماران.

2. چربی گوشت گاو و گوشت قرمز

چربی گوشت و گوشت قرمز به طور کلی سرشار از اسید چرب اشباع شده، که می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا، چربی خون، اسکلروز شریانی را افزایش می دهد به همین ترتیب، و هستند. به نظر از این، این بیماران می تواند جایگزین گوشت با ماهی و گوشت بدون چربی.

3. پروتئین های گیاهی

پروتئین گیاهی حاوی پروتئین با کیفیت کمتر، به عنوان مثال، می تواند ضروری Animo کمتر اسیدی ارائه و تولید مواد زائد در طول تجزیه. برای پاسخگویی به نیاز های بدن، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باید بیشتر پروتئین با کیفیت بالا می برد.

4. روغن حیوانی

برای بیماران کلیوی، اغلب پیشنهاد به استفاده از نفت و یا نباتی روغن نباتی و جلوگیری از animal.Esto نفت است که روغن حیوانی از سلامت قلب و عروق آسیب و موجب عوارض جدی بیماری کلیوی.

اگر شما به دنبال یک برنامه رژیم غذایی علمی، سعی کنید برای جلوگیری از غذاهای بیش از یک در برنامه غذایی خود را.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: